Årets första kulglass!

Hejhej!

Börjar nästan tro att jag va en zoombie i mitt förra liv, eller att jag kommer bli de i nästa (ifall de nu är så att man återuppföds..) Har iaf lyckats prestera bra hela dagen i skolan. HAHA! kom just på att jag måste ha sovit väldigt konstigt inatt.. Somnade nämligen med hörlurarna i öronen igår kväll och imorse när jag vaknade så hade jag sladden 3(!!) varv runt halsen. Kanske inte nåt att skratta åt egentligen men asså seriöst hur lyckas man??:P Aja, efter skolan va jag med Sandra och först gick vi hem till mig för jag skulle städa mitt rum (annars skulle jag inte få några pengar den här månaden!!:O ) sen gick vi ner till centrum och köpte kulglass på Godishjärtat. Gott! Sen köpte sandra kakor också som jag fick smaka:) Sen åkte jag hem till mig o Sandra hem till henne.

Mer har inte hänt idag... Eller jo, har precis ätit vårrullar o ris till middag så jag tror jag ska spy för jag är så himla mätt!:S Ha en bra kväll iaf!

Puss!/ R
Inte länge kvar nu!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0