Converse!

Hejhej!

Har inte uppdaterat alls under helgen men jag hari nte vart hemma så har inte kunnat. Men kan ta upp de "viktigaste".

Lördag: Vid halv 10 åkte vi från Bålsta mot Blackeberg för att hämta mamma på jobbet. Efter de åkte vi söderut mot Linköping till Mårtens mamma där vi var resten och dagen och även hela gårdagen. Vi åt påsklunch och sen lite efterrätt och sen gick vi och kollade in området, de har nyss flyttat dit så allt var nytt. Sen blev det film och mys på kvällen.

Söndag: Efter frukosten gick vi till den lilla klädesbutiken som låg ca 5 minuters prommenad bort. Jag hittade jätt många snygga tröjor och allt där inne va 20% rabatt men jag hade inga pengar med mig.. Jag blev förvånad när jag såg att de hade en massa märkesskor. Bla så fanns de converse och eftersom de va rabatt så fick jag dom av mamma:) Det blev ett par vita.. Kan kanske visa en bild sen :)

Har även fåt 3 påskägg under helgen. Snacka om att man blir less på godis!
Aja, nu ska jag snart möta Rebecka och kanske att Amanda ska va med också, har saknat henne medans hon har vart borta! Ha en bra dag!

Pusssss!/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0