Gymnastik i mitt hjärta!!

Heejhej!

Försov mig i 45 minuter imorse så man kan säga att det va ganska stressigt! Hade typ 30 minuter på mig att göra allt, inte alls kul! Men kom typ bara 3 minuter sent ändå så jag är väldigt stolt :) Annars har det vart en relativt bra dag, hade ute gympa och vi körde friidrott vilket inte är min starkaste sida direkt eftersom jag inte är speciellt intresserad av den sporten;) Sen va de lunch och allt blev lite konstigt... Tänker inte prata om det här. Sen va de tema sen slutade jag 14.15 typ:)

Ska snart plugga (asså seriöst jag gör verkligen de typ hela tiden! Men har man mycket läxor så måste man!), sen halv 7 har jag träning. Blir nog mest hopp idag eftersom det inte är något fristående på tävlingen så behöver vi inte träna på de så mycket. Aja, ha en bra dag iaf. Kanske bloggar lite senare får se..?

Pusss/R
Vår riktigt snygga startposition till vårt riktigt snygga fristående!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0