HAPPY!

Tjenamors!

Vilket underbart fint väder de är idag! 10 grader och solen skiner. I love it!
Dagen idag har vart bra. På förmiddan va det vanliga lektioner. Sen efter lunch va det olika aktiviteter men jag kunde inte va med så jag, Linnéa och Sarah fick gå på en prommis ist. Men sen så orkade inte Sarah gå för det blåste så mkt, så vi gick med Elin ist ;) Vi skulle gå till stallet idag och där skulle vi pricka av oss halv 2 sen slutade vi. Tog bussen från Skörby hem. Klockan 7 är de träning, längtar så mkt, men ändå vill jag bara sitta hemma. Alla är typ sjuka!:S Vad är de här? Varför just nu? Aja, vi får kämpa med sjuka gymnaster på tävlingen...;)

Nej, nu ska jag gå ut i solen.
/R



68 dagar - 2 månader, 1 vecka!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0