Hem ljuva hem!

Heeej!

Vilken underbar helg! Även fast vi inte vann eller kom till final omgången (var 0.3 poäng ifrån!-.-), men det har vart sjukt kul och mysigt ändå! :) Efter vi hade tävlat i lördags så gick vi tillbaka till skolan och duschade och sen åt vi middag. Sen gick vi och kollade på sista polen och sen fick vi veta det tråkiga beskedet att vi inte var vidare.. Tror vi satt där i typ 20 minuter och bara stirrade och det kom till coh med lite tårar. Vi va ju så nära! Sen när vi kom tillbaka till skolan så bestämde vi oss för att göra nåt roligt för att glömma det tråkiga.. Så vi åkt eoch bowlade. Kulkul! Sen på vägen hem, seriöst det gjorde hela helgen! Vi hade världens skönaste busschaffis! Spelade reggae musik på högsta volym och släckte alla lampor så det blev typ "Umeås discobuss" :P haha! Orkar inte berätta mer men det var iaf så sjukt kul!

Dagen idag har vart sjuuuukt seg! Somnade typ 12 igår och redan då var jag as trött och när jag vaknade var jag typ tröttare:S Så jag sov en timme extra och gick till skolan 9 ist! ;) Sen har jag stått i caféet hela dagen så har inte gjort så mkt, väldigt skönt!

Nej, nu ska jag plugga inför matteprovet imorrn. Och käka lite wienerbröd!;) Va nere i centrum efter skolan med Sarah och Linda och köpte. Såå gott!
See ya! /R

Bilder
Nästan klar...Körde frisåtende på centralen!:P

Finaste Amanda<3
DiscobowlingTack för en UNDERBAR helg tjejer! Ni är bäst!<3

Det får räcka med dom.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0