It´s so hard

Hejhej!

Dagen idag har vart riktigt seg! Hur kan man vara så trött att man typ bara vill sova hela tiden? Börjar snart bli rädd ju!:O Iaf så var de matte prov idag. Gick väl sådär... Att man alltid ska faila på samma saker..-.- Får se hur de gick, lär ju ta ett tag med tanke på att min mattelärare är riktigt seg när det gäller att rätta prov..! Annars har det inte hänt mycket idag, bara de gamla vanliga.. Nej, nu måste jag sluta vara så deppig! Har träning snart ju och de är ju kul så får tänka på det!:D  Det blir antagligen mest att träna till uppvisningen som är på lördag, men eftersom jag inte ska vara med så vet jag inte vad jag får göra.. Men den som väntar får se!;)

Nu måste jag byta om och sen gå mot träningshallen..
Pyss /R

Jag hatar matte! Iaf när det går dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0