LOOOOOOV!

Hej där!

Va ett tag sen. Men har haft mkt att göra helt enkelt.
Gårdagen var heelt sjukt rolig! Först skola, som inte var riktigt lika kul, men fick sluta 2 timmar tidigare så de va najs! Sen när jag kom hem så bestämde jag med Amanda att vi skulle va efter middan. Så vi möttes vid Västerängen typ halv 8. Innan hade Rebecka frågat om hon kunde va med och ja visst kunde hon det!:D Sen gick vi till Vivo och skulle köpa nåt att dricka, men kom på att de va billigare på Ica. Så vi började gå dit men vi stannade på vägen hemma hos Amandas mamma för att hämta några filmer. Sen gick vi till centrum. Det blev en Ben&Jerry´s, half baked, + 2 kakpaket och en läsk:P Glassen åt vi inne på förbutiken till ica. haha han om jobbade där måste trott vi va störda!:P sen var det tänkt att vi skulle gå hem till Amandas pappa och kolla på film men det gick inte för hon skulle upp tidigt idag. Så jag och Rebecka följde henne hem och sen så gick vi också hem. Fy tusan va jobbigt de va att gå kan jag säga. Gick typ genom hela Bålsta!:O När jag kom hem åt jag kakor och kollade på Twilight!:)

Idag så vakande jag sjuuukt tidigt av att min kära bror kollade på tv och hade volymen på typ max, kändes de som iaf! Vid 12 följde jag mamma ner till gymmet för att kunna boka en tid hos en naprapat(?), hon vet ju aldrig när jag har tid...:P Sen satt jag där och väntade typ 1½ timme medans hon tränade för jag orkade inte gå hem:P Vid 3 gick jag ut och delade ut reklamblad. tog typ 2 timmar och är ändå inte klar än...
Menmen, ni får ha en bra fortsatt dag.
Puss /R

Mina sötisar!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0