Packa....

Hallå!

Känner mig väldigt duktig nu. Gick ner till centrum och köpte mat och lite godis till resan. Som tur var så mötte jag Madde där så jag fick skjuts(?) hem:) Förresten skrev jag lite godis? Borde ha stått mycket. Det blev nämligen 33.50, vilket är Väldigt mkt, ialla fall om man frågar mig;)
Nej, nu måste jag skriva en packlista annars kommer jag bergis glömma hälften...;)

Kanske blir ett till inlägg senare ikväll annars så hinner jag nog slänga iväg ett innan jag åker imorrn. Annars så får ni alla ha det så bra under helgen!
Puss! /R

Nu taggar vi tjejer! FAN va vi ska äga skiten ur alla!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Nattha

SÅKLART VI SKA , KÖTTAKÖTTA.

SJUTTON VI ÄR JU BBBBBBBBBBBBBBÄST ! :)

inte många timmar kvar !

2010-04-15 @ 21:06:17
URL: http://nathaliechristina.blogg.se/
Postat av: Ronja

Absolut!!:D <3

2010-04-16 @ 10:26:37
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0