Skön långprommenad

Heejhej!

Har för inte så länge sen vart ute och gått en lååång prommis med mig själv. Riktigt skönt var de, hade ju så bra musik i öronen så tiden gick så fort!:P Gick i en dryg timme så nu känner jag mig stolt!:) Har även vart ute och delatut de sista reklambladen. ÄNTLIGEN! Har vart riktigt jobbigt att behöva gå med lite reklam och lägga i alla brevlådor... Jag varnar er: Bli aldrig brevbärare eller nåt sånt! Seriöst de är as jobbigt!

Var ju iväg med mammi till Jakan för att köpa en vårjacka och kom hem med en skitnygg beige skinjacka:) Ville egentligen ha en svart men de fanns typ inga, eller om de fanns så va dom typ för smala i axlarna, eller typ svart/grå...-.-
Nej, nu ska jag nog gå o lägga mig, blir väl att läsa lite och lyssna på music och sen sooova!

Hörs imorrn! /R

Jackan jag (mamma) köpte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0