Snart helg!

Hejhej!

Ååååh!!!! Jag gjorde ju hemkunskaps provet idag och läraren rättade det på en gång och gissa vad.. Joo, jag var 0.5, 0.5!!!!! poäng från MVG. Hur surt? SÅ JÄVLA FUCKING SURT så de finns inte!:S Det va en fråga " Vad är gratinera?" Och ja skrev "När man ger en färdig maträtt färg." Men de skulle stå "När man ger en färdig maträtt färg i ugnen." Och sen skulle man kolla på bilder och säga vad de va för köksredskap och jag skrev måttring men de skulle stå måttsats..... Åååh! Jag blir galen! Menmen sånt händer och lärarn sa att hon nästan såg de som ett mvg ändå!:D

På eftermiddagen har jag bara pluggat. Eller ja jag somnade typ 1½ timme i soffan men annars har jag bara pluggat. Så nu ska jag renskriva texten om kvinnans underliv, väldigt intressant... NOT-.-  Aja, ha en bra kväll iaf!

Puss /R

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Jag bor i Borlänge, där man bor länge.

Jag undrar om du gör något annat på dagarna än att plugga, träna och vara med din mamma?

svara gärna

2010-04-23 @ 17:18:18
Postat av: Ronja

hahaha!! Jaa du, jag gör faktiskt lite annat också men jag orkar bara inte skriva precis allt ja gör i bloggen;) Men att jag är med min mamma så ofta är nog bara för att vi är så himla lika! Ibland kan vi bete oss som typ 2 bästa kompisar som bara flummar runt! Sen också för att jag älskar min mamma mer än något annat på denna jord för att hon alltid finns där för mig! Hoppas du blir nöjd över svaret!:P

2010-04-25 @ 22:10:33
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0