Sömntuta!

Godmorgon!

Har precis vaknar efter en riktigt skön eftermiddags sömn! Va så himla trött att jag somnade som en stock i soffan!;) Dagen idag har vart bra. Började halv 9 på ungdomsmotagningen sen kom vi tillbaka till skolan typ 20 över 10 och halv 11 åt vi en tidig lunch för 11 skulle vi va i skyddsvallen för att lära oss HLR (Hjärt och Lung Räddning) Efter de hade vi drygt en timmes tema arbete:) CHILL på hög nivå!

Nu blir de att skriva lite i sexualkunskapen sen träning. Sista träningen nu innan tävling. Nu måste vi tagga som F***N! Kanske att jag hinner sätta mig i solen också en stund innan de är dags att gå iväg?:)


Hur vacket? Sååå vackert! Jag vill åka utomlands!! Bara 67 dagar kvar!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0