Tandläkarn!

Hejsan svejsan!;)

Igår efter träningen när jag kom ut och skulle gå till maddes bil (jag brukar åka med henne hem:) ) så satt Ida och Hansback och väntade på mig. Jag blev lite smått överraskad:P Men iaf så gick vi hem till mig för jag skulle äta och lite sånt sen gick jag och Ida hem till henne och Hansback gick hem till sig, för vi bästämde på vägen hem till mig att jag skulle sova hos Ida:) Det var länge sen så det var kul! Vi kollade på New Moon men båda va så trötta att vi somnade efter typ halva filmen hahah:P

Idag skaj ag till tandläkarn. Om ca en timme ska jag vara där. Känns väl sådär att jag just nu sitter med en klubba i munnen...;) Senare vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske träffar nån? Har iaf träning ikväll, ska bli kul:)

Aja, ha en bra dag!
Om en vecka och två dagar då J*VLAR ska vi visa alla vad vi verkligen går för! /R

P.s Är det bara jag som inte ser den nya headern? eller den nya texten?:S D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0