Valborg

Godermorgon!

Idag är det valborg ifall de nu är någon som har missat det..? Och de verkar som att alla är jätteglada för de och ska göra nåt speciellt som är planerat sen länge.. men seriöst vad är det som är så speciellt med denna dag? Jag fattar inte det! Jag tycker bara det är en vanlig dag bara de att man går och kollar på en jättestor brasa... Är de så himla stort och speciellt? Visst våren är här och de är jätte kul men hallå? Är det verkligen så speciellt så man måste fira det?
- Vad ska ni göra idag? Har ni planerat något? Jag ska iaf inte göra något speciellt, blir antagligen att plugga lite...Sen klockan 1 kommer en kompis till mamma och då blir de lite fika, sen ikväll ska vi grilla och bara mysa och ta de lugnt.

Nu måste jag klä på mig och fixa mig för dagen...
Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

själv ska jag sjunga med tre olika körer och "fira" våren på en stor snöhög, om den nu finns kvar vill säga^^ Vad gott det lät med päronpaj för övrigt! :)

Nu ska jag äta något innan det är dags för mig att fara! :) KRAM!

2010-04-30 @ 15:02:04
Postat av: Nattha

valborg är ju känt för ungdommarnas drickdag typ xd. höhö. om du vill ut eller nått kanske du vill vara med mig och Erica :] , 0707261994 comviq ! :)

2010-04-30 @ 15:03:27
URL: http://nathaliechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0