Where ever I go, I can see your star!

Hallå!

Har inte kunnat blogga idag eftersom jag har vart på dop. Men nu är ja hemma igen så nu blir de en liten överblick över dagen:P

Var tvungen att gå upp 8(!!) för vi skulle åka halv 10. När vi nästan var framme stannade vi och åt på Frasses, hamburgare in my heart säger jag bara!:P Aja, sen fortsatte vi o kom fram typ 5 min innan dopet började. Vi va i kyrkan typ 30 min sen gick vi till ett litet hus som låg bakom alla gravar och där var det fika m.m. Sen åkte vi hem typ 3 halv 4? Mer än så har inte hänt idag. Har precis ätit tacos, ifall de är nån som bryr sig;) Asså gud jag har verkligen inget vettigt att skriva om... Ha en bra kväll iaf!
Jo förresten.. jag ska börja gå med direkt reklam så jag får lite cash! Inte så kul kanske men jag kommer få typ 500-600 x-tra i månaden!:D

Aja, ha de bra!
Puss! /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0