Baby I won´t let you go

Tjenixen! ;)

Hur har er dag varit? Min har iaf vart helt okej. Lite jobbit att gå upp så  himla tidigt bara och sen så känna det så himla ovärt att sitta i skolan när man ändå inte gör något... Imorrn ska vi iaf till Vibyspåret och dela in oss i grupper och göra olika saker bla spela frisbeegolf. Hoppas det blir bra väder, för annars kommer det bli ett helvete!
Ikväll är det träning igen. Fast vet inte riktigt hur jag ska kunna göra så mycket för jag har skit ont i ryggen från styrkan igår Tänk vad typ 15 rygglyft kan göra...... Ska iaf försöka köra lite mer seriöst idag, haha!

Aja, ha en fortsatt bra dag.
/Ronja



Hahahahaha fett gammal! men kolla långa håret!

Kommentarer
Postat av: Diana

vad avis jag blev på håret just nu... :O Undra om inte jag ska kämpa å spara ut långt igen sakna

Ha de bäst Kram

2010-08-18 @ 21:09:26
Postat av: Ronja

saknar också mitt långa hår, även fast jag har längre än dig så är det inte tillräckligt!

Kram

2010-08-19 @ 12:57:06
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0