Crazy...

Godmorgon!

Igår var jag först med Rebecka. Vi gick till centrum och köpte lite godis. Sen skulle vi gå hem till mig igen men på vägen mötte vi Björn och Hampus. Så då gick vi till fotbollsplanen där Fredrik, Filip och Lukas va. Sen tog dom Rebeckas mobil så vi va tvungen att gå enda till Viby för att sen gå tillbaka för att dom lurade oss och blabla.. Det slutade iaf med att vi hamnade hos Lukas. På kvällen kom Nattha, Maddis, Sajmon och Olsson men dom gick vid typ 11 halv 12. Vi andra spelade Poker och jag söög, fast jag kom inte sist iaf ;) Sen kollade vi på tv och jag slumrade till lite där vid typ 4 men det blev typ bara 1-1½ timmes sömn under hela natten.
Har precis kommit hem därifrån. Så nu ska jag käka lite frukost sen ska jag nog sova lite sen plugga sen ikväll blir det träning.

Ha en bra dag!
Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0