Det skadar inte ögat att se saker från den ljusa sidan

TJenareee!

Sovit gott? Själv har jag haft mardrömmar.... Asså jag fattar inte, jag har inte haft mardrömmar på flera år sen nu har jag haft samma dröm typ 3 nätter. Och det som är mest läskigt är att den kommer när jag sover själv. Så innan jag sov hos Nattha hade jag drömt den 2 gånger, men sen sov jag där sen natten efter sov jag hos Emelie men då blev det inte heller något, men inatt när jag sov själv igen drömde jag.. Och det är liksom samma dröm som fortsätter, där den slutade förra natten börjar den nästa.. USCH det här är inte kul! Vaknade iaf vid halv 10 men var inte redo att vakna då så somnade om och drömde nåt annat där några från mardrömmen va med + att den andra var riktikt äcklig för småbarn blev överkörda... Ah aaså seriöst ni vill inte veta!! :S

Nej nu ska jag sluta prata om det.. Vad ska ni göra idag? Själv ska jag packa -.- Åker ju till Gotland på lördag och är borta en vecka. Blir väl kul antar jag.

Ha en bra dag iaf.
/Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0