En man med skitiga fötter, kan inget annat än att borsta dom med tandborsten då blir dom rena...

Tjena!

Dagen idag kändes väldigt onödig. Det känns precis som sista veckan innan sommarlovet för man gör verkligen ingenting som är värt att gå upp halv 7 på morgonen för... Vi va i grupper, klassen, och sen gick vi runt på olika stationer där vi gjorde övningar som hör till temat (vet inte vad det heter) som handlar om jämlikhet och att alla är lika mycket värda. Ungefär samma sak som vi gjorde igår fast då va vi ju i skogen. Slutade iaf halv 2 och då gick jag hem eftersom jaghar utegångsförbud från idag. Inte speciellt kul. Vad ska man göra instängd här liksom..? Men jag måste ju få va med nån bara att vi är här. Eller hur?! Dom kan ju inte säga att jag inte får träffa någon på 3 dagar? Nej så är det inte. Jag får vara med vem och hur många jag vill bara vi är här. Punkt slut!

Hoppas ni får en bra helg. Och kom inte försent på kvällen det ger bara massa trubbel och tråkiga och jobbiga straff... ;)

Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Diana

vad har du nu lyckats hitta på? :P

2010-08-20 @ 17:35:56
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0