Everything has beauty, but not everyone sees it

Godmorgon!

Vaknade för ungefär en timme sen.... tror jag har slagit mitt rekord? Eller nej faktiskt inte, 1 januari detta år sov jag till typ halv 5!  Aja, vad händer idag då? Jag ska nog antingen ut och springa eller så ska jag gå en powerwalk och sen hemma på mitt golv köra lite styrka. Det låter som en bra idé! :)

Igår hade vi spelkväll här hemma. Det kom 3 personer och så grillade vi och sen spelade vi Alfapet i typ 3 timmar. Vid 12 åkte dom hem och då gick jag och sov, jag va helt död!

Nej, ska gå och ta på mig lite kläder.

Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du sova till typ 2 om du somnar 12? :S :P

Tror inte ens jag lyckades med det :P

Sedan är alltid 1 januari ett undantag eftersom det är dagen efter nyårsafton ^^

2010-08-21 @ 17:26:49
Postat av: Ronja

haha! sjukt jag vet, men jag va väl trött efter den "långa" skolveckan ;)

2010-08-22 @ 11:03:42
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0