It must be hard to take this honoured leap of faith

Tjena!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår va jag med Nattha och Maddis. Vi satt i kinagungan vid V-ängen och snackade lite sen kom Sandra och några till men dom drog ganska snabbt, eller ja, Sandra stannade lite längre. Sen gick vi hem till Nattha och värmde oss sen gick vi ut till Äppelbo ch å kom Björn. Där satt vi och snackade i typ 30 min sen gick vi hem och satte på en film. Tsatziki - Vänner för alltid blev det. Somnade kanske halv 2?
Vaknade idag kvart över 11 och jag skulle va hemma 12 så blev lite stressigt. När jag kom hem lagade jag lite lunch till mig och Wille.

Aja, ska lägga mig och läsa lite nu.
Ha en bra dag!

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0