Home sweet home!

Äntligen hemma!

Det känns verkligen som att jag har vart borta i evigheter, men nu äntligen är jag hemma igen. Det va en mysig vecka men jag var ganska trött hela tiden eftersom att jag inte är van att göra speciellt mycket på dagarna men nu var de att gå upp klockan 10 och sen vara aktiv hela dagarna, snacka om helvändning!
Vi va på Fårö, östra Gotland, innanför murarna i visby, badade på tofta strand, käkade sjukt god pizza och va på glasskiosken där det finns 140 glassorter. På måndagen va vi även på medeltidamarknaden och då hade vi medeltidskläder på oss.
Båten gick 00.50 från Visby och vi va hemma i Bålsta halv 6 på morgonen.

Fick precis veta att det är träning idag också. Får se om jag orkar träna nåt men jag tänker iaf gå ner eftersom det kommer vara massa snack om terminen och sen är det ju kul att träffa alla igen.

Aja, ha en bra dag!
Puss /Ronja


Jag i medeltidsklänning.... kan inte direkt säga att den klär mig.. eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0