@ Natthas place

Heejhej!

Medans Nattha är i duschen passar jag på att blogga. Vi gjorde inte så mkt igår. Va med Maddis, gick till Lukas, hämtade grejer hos mig, cyklade till chell och köpte lite kakor och sen kollade vi (jag och Nattha) på film. Det blev The last Song, sen Starstruck sen Bring it On - Again. Somnade kanske halv 5? Vaknade typ 12 av att det va sjukt varmt! Sen har vi inte gjort något, käkat lite frukost och typ surfat runt. Vet inte vad som händer idag. Skulle va kul att hinna träffa Emelie för för sen kommer vi inte kunna va förns nästa måndag eftersom att jag åker till Gotland...:/ Får se hur det blir med det.

Nu ska jag klä på mig..

Puss /Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0