One drink turn into two drinks, three drinks turn into dancing

Heejhej!

Igår va jag ute och powerwalkade/joggade och sen när jag kom hem styrketränade jag precis som jag sa. Men shit jag höll på att dö! Men det är så himla skönt efter. Älskar känslan efter man har tränat och verkligen kämpat och sen när man har dushat och tagit på sig sköna kläder, det är bland det bästa som finns! På kvällen sen blev det mys med familjen. Vi poppade pop corn och hade salta pinnar och kollade på film, The spy next door, himla rolig. Sen kollade jag på I can never be your women på 4:an. Den slutade typ halv 12 och då gick jag o läste.

Idag händer inte mycket. Blir träning ikväll. Ska nog lägga mig och läsa igen :) Asså seriöst, jag är typ beroende! men den är så j*vla bra!
Ha en bra dag.

Puss /Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0