Skolan next.....

Tjaa!

Sista dagen på detta underbara sommarlov, känns så där.. Kommer bli skönt att få lite rutiner och att träffa alla, men jag kan ju inte säga att jag längtar speciellt mycket efter själva pluggandet.. Och särskilt inte att gå upp typ halv 7 på morgonen.. :S  Så vad har jag gjort idag då för att njuta av sista dagen..? Jo: INGENTING!! Har bara läst, lagat mat och kollat på en film med William. Kanske blir att va med Rebecka och Amanda innan träning men vet inte? Juste, igår kväll va jag med Rebecka och då byggde vi lite fristående, blev ganska bra faktiskt =) Sen gick vi hem till mig och kollade i gamla skolkatalogen, ingen vacker syn haha!

Ha de bra!

Puss



/Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0