The bad boys are stand in the shadow and the good girls are home with broken hearts

Heejhej!

Har ni sovit gott? Jag kan säga att min natt har art hämsk! Har vaknat flera gånger av att jag har frusit(?) och sen vaknade jag även halv sju då min väckarklocka ringde eftersom att jag glömt stänga av den....-.- AJa, ska kanske plugga lite idag också sen ska jag nog vara med Rebecka och sen kanske vi/jag är med Nattha och några till.
Have a nice day!

Puss /Ronja


John Meyer - Free Fallin'
Typ världens bästa låt!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Skämtar du??

Jag ÄLSKAR den!!!!!

världen fucking bästa låt asså!!!! ;D

2010-09-01 @ 17:46:57
URL: http://glassgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0