1 December

Heej på er!

- Er som fortfarande lever......... Nej men seriöst kan det verkligen va så här kallt?? Jag dör typ när jag är innomhus!! Förutom kylan så har dagen vart riktigt najs. Hade 3 lektioner, slutade vid lunch för franskaläraren va typ på kurs eller nåt sådant. Har legat i soffan och sovit och pluggat lite. Ska göra lite mat snart och sen blir det en joggingtur ner till träningen hade jag tänkt. Hoppas jag överlever bara :)
Så klä på er varmt när ni ska ut! Annars kommer ni bli sjuka på 1 sek.

Have a nice day!
En bild från i lördags innan middagen i stan...

/Ronja

Kommentarer
Postat av: Ronja

vad bra att ni får känna av kylan oxo

skämt åsido så är det nog kallare därnere än här i norrland det är fuktigare luft tror jag därnere många kramar och en puss på kinden av farmor

2010-12-02 @ 22:12:42
URL: http://alttidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0