"Detta fält måste fyllas i".........

Tjaa!

Har precis gjort massa kort som ska sitta på julklapparna med mamma. Ska även slå in det sista paketet snart som är till min kära farmor som även fyller 65 år på julafton, pussar till henne!
Jag har även hunnit med att välja om kläder till imorrn. Jag hade först tänktha strumpbyxor och något till men med tanke på att vi (jag, mamma och bror) ska in till stan sen och gå runt där typ hela dagen så kändes det lite kallt. Så det blir jeans och linne istället, snyggt, stilrent men framförallt varmt (varmare) och skönt.

Hejhopp!, TjingTjong!, ByeBye!, Later!, Hejdå! Vad många sätt man kan säga hejdå på, på ett enda språk, lite coolt... Eller? Hehe. Asså gud vad jag är trött! Ha de gött!

Puss /Ronja

En glaad nybliven 15 årig tjej.......... och sandra ;PppP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0