Firework

Shoooo!

Igår hade jag riktigt kul! Efter skolan så pluggade jag lite, sen kom Rebecka och så väntade vi på Amanda, sen gick vi till Infra Park och käkade pizza, gott! Sen gick vi till Lucas och där var även massa andra. Vi spelade först lite TV-spel och sen kollade vi på film. The collector hette den. Jätteäcklig! Det är samma ressigör(?) som till Saw filmerna så det var ungefär samma stuk. Usch jag får typ panik bara jag tänker på filmen. Sen spelade vi kort och sedan även NHL11, eller killarna spelade det. Jag gick hem vid 12, fick lite sällskap på vägen och så blev det snökrig.

Idag har jag pluggat lite. Ritade klart min ritning till pepparkakshuset så nästa no lektion kan jag börja bygga kartonghuset, yeah! Nu ska jag snart gå till centrum ska möta Rebecka så ska vi köpa lite godis och sen går vi vidare till........... det vet inte inte. Men kvällen kommer nog bli minst lika bra som igår.

Juste jag skulle berätta förut om "dagens händelse"..... Jo det var så här att två personer (nämner inga namn) öppnade en surströmmingsburk ute vid skåpen på gul så det stank *****, det luktade in i stora arbetsrummet, in på grön och överallt! USCH! så himla äckligt! Som tur var så försvann lukten typ 2 timmar efter... men ändå.

Aja, hoppas ni får en bra dag/kväll!
Puss /Ronja

Så jävla hett! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0