Home sweet home!!

Heeeeeeej!

Jag säger bara Home Sweet Home! Det var jättekul att vara uppe hos släkten, men det är så himla skönt att få komma hem. Jag tänkte berätta lite vad jag har gjort..:

I torsdags då vi kom fram fikade vi lite mackor och sen spelade vi spel och kollade på film. Vi somnade typ 3 och jag lovar att innan jag kunde få ro till sömn så höll jag på dö av skratt!!!!! "Min har då GPS och ficklampa!" HAHAHAHAHAHAHAHHAHA! Asså¨guuuuuuud va kul det var! Om ni bara vart där och hört!

I fredags, på julafton, så vaknade vi vid 9 och då blev det frukost. Vi hade gjort en "dagordning". Så den förljde vi på ett ungefär. Längst ner stod det "äta konstant!" och ja, det kan jag lova er att vi gjorde. Tror aldrig jag har ätit så mycket. Jag han typ inte nes bli hungrig innan det var dags att äta igen, hehe.. Jag fick massor med fina julklappar också som jag är superglad över! Det blev ganska sent den kvällen också. Vid 12 gick vi ut på en prommenad. Vi gick till lekparken som inte är så jättelångt från lägergården där vi va. Vi grävde fram en sån där snurrkarusel(?) från all snö och snurrade på den. Skit kul!

Så var det lördag och ännu en dag med mat, god jul hälsningar och sånt. Då skulle vi nämligen fira med min morfar (på julafton var det mormor som vi firade med). Det var mycket trevligt. Vi tog även en tur till skidbacken när  klockan blivit 4. Vi åkte madrass, sopsäckar och snowracer ner för röda backen, så himla kul! Och skönt att få röra på sig! Efter det åkte morfar, hans fru och hennes son hem och vi andra åt julbord, igen. Sedan spelade vi spel och bara myste och umgicks.

Söndagen då. Efter vi vaknat och ätit frukost så städade vi hela huset och sen åkte vi in mot stan. Jag skulle till farmor och dom andra skulle bowla. När jag kom till farmor så fick hon min julklapp/födelsedagspresent (hon fyller ju år på julafton), det var den där ljusstaken som jag gjorde på slöjden,  och så fick jag en julklapp av henne. Sedan gick vi och åt pizza. Jag kan inte säga att jag var så jättesugen på det, men jaja, vi tog iaf en liten omväg hem igen sen för att få en liten prommenad efter maten. Senare på kvällen åkte jag till min morbror där resten av min familj var. När vi nästan var framme så såg vi dom på vägen, dom var ute på en prommis, så då sa jag hejdå till farmor och Lennart och så följde jag med. Det var väldigt skönt att gå måste jag säga. Det blev lite drygt en mil. Efter det kollade vi på en James Bond film innan vi somnade.

Måndag, då åkte vi till Boda Borg. Där var vi hela dagen och sedan åkte vi till morfar. Där sov vi till idag. Och så idag har jag bara suttit i bilen. Det blev nästan 10 timmar i sträck som jag satt stilla i en fullproppad bil... Inte så kul, men nu är jag hemma. Ska borsta tänderna nu och sen lägga mig i sängen. Imorrn ska jag in till stan med Erica. Kulkul.

Hoppas ni haft en superbra jul! Det har i alla fall jag haft!

Här är lite bilder från helgen.. :)

Mina fina julklappar! =)

Snygga paket..

Jag och moster

En riktig chillare på besök......


En ren på vägen..!


Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Nattha

snygggggggklocka , jag har också fast vit :$

2010-12-29 @ 09:46:33
URL: http://fkingnattha.blogg.se/
Postat av: Diana

omg, vilken bild på mig alltså :P

det var riktigt superkul! :D

2010-12-29 @ 12:46:46
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: Ronja

Diana: Den är ju sweeeeeeeeeeet! :)

Nattha: Då är den riktigt snygg och cool! ;D

2010-12-29 @ 22:16:48
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0