I just wanna dance

Tjena bloggen!


Sista dagen avklarad!! Även fast den va ganska värdelös så är det skönt att ha den avklarad. Första lektionen satt vi bara och pratade, hälsade Bella välkommen hem till kalla Sverige efter två veckor i Thailand. Sen hade vi matte och då städade vi skåpen och sen blev det cafeet till språket började. Vi kollade på film (som jag inte hängde med i speciellt mycket för jag har missat typ 1 timme eftersom det har vart annat på gul då...) sen hemkunskap, då lekte vi bara, sen lunch och lite senare slutade vi...
Jag har även vart ute och joggat idag och kört styrka. Ska göra det iaf en gång i veckan har jag bestämt. Får se hur längedet håller bara, hehe..

Asså jag vet inte vad jag ska skriva om... Jag har sagt det förut, men det känns så tråkigt att bara skriva om vad jag gör på dagarna hela tiden..? Men kom gärna med förslag om vad jag ska skriva om. Problemet är bara att det inte finns så mycket att skriva om.. Kanske ska börja med den där lista över de 30 kommande dagarna.... Låter som en bra idé tycker jag. :)

Ha en bra kväll alla!
Puss /Ronja


Eeeeh...............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0