I like it, come on!

Gissa om jag har vart duktig idag!? Jag har städat hela övervåningen, damsugit och skurat, och trappan, lite av nedervåningen och mitt egna rum. Duktigt tycker jag säkrskilt med tanke på att klockan bara är halv ett. Men jag hade ställt klockan på halv 10 för att vår nya mikro skulle komma mellan tio och elva men den kom aldrig, typiskt...

Hej på er föresten! Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Man blir så himla trött av att gå runt i butiker hela dagen.
Idag ska jag träffa Amanda en stund. Vi ska ut och springa, mer vet vi inte. Ikväll ska jag hjläpa till att förbereda maten till imorrn. Asså tänk att det bara är två dagar kvar på det här året!! Helt knäppt! Det här året har verkligen gått sjukt snabbt! Det har hänt så himla mycket också. Jag har lärt mig mycket genom att ta olika beslut och jag har blivit starkare som person av dessa beslut, gått framåt liksom. Jag hoppas verkligen att nästa år kommer bli minst lika bra som detta.!



Ha en bra dag everybody!

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0