I love shopping!!

Tjena bloggen!

Idag skulle jag egentligen ha gått upp halv 8 då klockan ringde men jag snozade i 1½ h tills jag upptäckte hur mycket klockan var och att jag hade väldigt brottåm(?). Vid 11 åkte jag och Erica in till stan och där har jag vart HELA dagen. Från typ halv 12 till 7.. Och jag shoppade för 1000 kr bara på hm, sen på lite andra butiker också, hehehe... Jag orkar inte skriva mer nu så jag visar bilder ist.

Hur har eran dag vart? :)

Det jag köpte.....
Från H&M

Bild 1: Kavaj - 299:- , blus - 299:- och långtröja - 75:-
Bild 2: Kofta - 199:- , långtröja - 100:- och linne - 49,50:-
Från BikBok

Munkjacka - 100:- (den är orange, inte rosa som det ser ut som på bilden)
Från Kicks

Parfym från Escada - 465:-
Från Accent

Väska - 199:-

Örhängen - 39:-
Och så en bild på Eriicaaaa

Tack för dagen! Puss!

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0