Överraskningsfest

Heheheej!

Jag sa ju igår att jag skulle träffa Rebecka men att jag inte visste vad vi skulle göra. Men för att vara riktigt ärlig så visste jag på pricken vad vi skulle göra. Vi skulle nämligen ha en överraskningsfest för Emmica och Johan. Men eftersom att dom kanske skulle läsa inlägget kunde jag inte skriva något om det. Det blev i alla fall väldigt lyckat. Vi (Jag, Rebecka, Göran, och Ida) gjorde tacos och dukade och fixade fint. När dom sen kom så stod vi (alla utom Göran) gömda i köket och sen när dom kom in så skrek vi "överraskning". Dom blev jätteglada och överraskade båda två. Vi började käka på en gång och sen spelade vi Diamanten som jag inte hade spelat sen jag gick på fritids typ, det var sjukt kul. Sen kollade vi på filmen Just like heaven, som gick på 3an tror jag det var.  Jag åkte hem vid 11 och jag var helt död! En riktigt rolig kväll blev det i alla fall.. :D

Kanske lägger upp bilder sen...
Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0