Snart, snart, snart......

TJaa!

JAG ÄR MÄTT! Har precis käkat köttfärssås och makaroner, made by me, mycket gott!
Idag har det som sagt vart stockholmsdag för gul senarelag och det var riktigt kul faktiskt. Eller museet var väl inte så kul men att vandra omkring i stan med en galen klass är ganska kul. Orkar inte berätta vad vi hittade på, mn kul var det! Som vanligt somnade jag när jag kom hem. Skulle plugga men soffan såg så skön ut så jag somnade i cirkus 40 min... Mycket väl behövt! Sen tog jag en lång skön dusch och sedan lagade jag mat till mig och broder min.

Hur har eran dag varit? Bra, tråkig, värdelös, skitrolig..?
Hur som, så ska jag plugga franska nu... Ha så kul!

SNART ÄR DET JULLOV!!! :D


Söta...........

Puss /R


Kommentarer
Postat av: Ronja

hej jo ni är söta kram från farmlor

2010-12-17 @ 15:15:31
URL: http://alttidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0