We´re like soldiers in the war

Tjeena!

Håller på att plugga för fullt. Jag känner mig faktiskt inte så nervös inför provet imorrn, jag tror det kommer gå bra.
Asså shit jag mår verkligen illa! Har ätit alldeles för mycket pepparkaksdeg idag! Vi har bakat till våra hus hela dagen och det är typ omöjligt att inte äta lite... men det svider sen, när man har ont i magen. Inte alls kul! Jag har i alla fall gjort klart nästan alla bitar, typ bara tre eller fyra kvar.

Ska gå och tvätta mina händer för dom luktar fortfarande...

OJ, hahahah! det har tagit typ 30-40 min att skriva det här inlägget för jag glömde att jag inte hade publicerat :)

Pöss /Ronja

Jag saknar mitt gammla långa, tjocka hår!....

Kommentarer
Postat av: Diana

Har du klippt dig ? :O

2010-12-16 @ 21:52:38
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0