21/2-10

God förmiddag!;)

Igår var en mysig kväll med William. Vi bakade brownies och sen kollade vi på Melodifestivalen och åt vårat mästerverk! Dom blev riktigt goda! Åt alldeles för mkt, men märkte inte det före jag fick ont i magen och trodde jag skulle spy..:S Är det nån mer än jag som tycker att det var skit bra att Darin gick till final? Jag tycker verkligen att hans låt var bra! Den andra var inte riktigt lika bra om man frågar mig men...
Efter festivalen gick det en film på 4. Sweet home Alabama hette den. Den var riktigt bra tycker jag.

Idag då. Hade tänkt mig en lång skön prommenad i solskenet. Sen ikväll är det träning! Längtar verkligen. Hoppas att jag klarar helskruv idag på "vanlig" trampett. Förra gången var det ju uppbyggnad och kort sats. Iaf så kännerjag mig grymt taggad! Ska bli kul att komma ner till hallen igen, har ju inte vart där sen i onsdags! För andra kanske det inte låter så mkt, emn för mig som lever för gymnastiken så är det evigheter!!

Ska gå och klä på mig nu.. Ha en bra dag!
Puss!/R
Skruvträning för längesen i HG hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0