ALLA rätt på matteförhöret!!!!

Helluu!

Blev så himla glad idag då vi fick tillbaka våra matteförhör som vi gjorde i fredags. ALLA rätt!! Grymt skönt! Lite surt blev det ändå för man kunde inte få MVG för det fanns inga sånna frågor......:S enda gången jag fått full pott och då kan man inte ens få mvg..! SUUURT är bara förnamnet! Jaja, full pott är alltid full pott!:D
Efter språket var det so och då var det prov. Det gick inte lika bra......... hahaha! Kunde typ inte en enda fråga! Får se hur  det går... ;)

Efter skolan var jag med Ida. VI gick hem till henne och åt mellis sen gick vi till det nya solstället här i Bålsta och solade i 24 minuter. Det Har faktiskt gett resultat!:) (MAMMA OM DU LÄSER DETTA, BLI INTE ARG!!!:D)

Ska snart jobba lite matte, sen ska jag bara chilla vid tvn tror jag!:)

Ha en fortsatt bra dag!

PUUUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0