Barkarby och Kista idag

Heej!:)

Igår var en mysig kväll måste jag säga. Först blev det god mat med familjen och sen kom Sofia och Rickard och vi kollade på Bröllopsfotografen och åt äppelpaj med marsansås. Gott! Filmen var riktigt bra faktiskt. Väldigt pinsam på vissa ställen, haha! Sen kollade vi lite gamla filmer typ när mamma och William skulle bygga ihop en bil eller nåt, efter typ 20 min hade de fått ihop typ 3 bitar! haha! tekniska klubben here we come! :P Kom väll isäng vid halv 1?

Idag ska vi åka till Barkarby och köpa lampor till vardagsrummet och förhoppningsvis en rullgardin till mitt rum:) sen ska vi till Kista och byta en sak till projectorn.. Kanske att jag hinner hitta nåt fint när vi ändå är där ;)
Aja, ska göra mig iordning nu.

Ha en bra dag!
Puss!/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0