Bröderna Lejonhjärta

Hejhej!

Har vart hemma i nån timme nu.. Det blev tyvärr ingen träff med Tess och Hanna!:( Får hoppas att det inte blir allt för länge till nästa chans! Teatern då... Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka.. Jag har ju aldrig sett filmen så jag visste inte vad den handlade om, så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Jo, jag vet vad jag tycker. Den var jättetråkig! Jag höll typ på somna i stolen..... hahahahhaha!! japp, det är lika sant som att jag verligen borde gå och plugga till so-provet imorrn!;)
orkar inte skriva mer nu så det får bli några bilder från igår istället.



Team Bålsta!;)


Älskade människor som gör mig lycklig!

3 lag från Bålsta deltog i tävlingen och vi tog hem hela 8 medaljer! Grymt bra!!

Ha de gött!
//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0