Calling Out - Lazee (Support BRIS)

Hejhej!

Dagen idag har vart riktigt skön. Eftersom det är alla hjärtans dag på söndag så firade vi det lite genom att ha en Frieands-dag. Alltså INGA LEKTIONER!:D Det var pyssel, film, tipspromenad och lite annat. Ganska kul faktiskt :)
Iaf, så sitter jag nu ensam hemma och är jätte trött (som vanligt..) medans de andrai familjen är vid Kvarnkojjan och grillar korv. Ska jag vara riktigt ärlig så ville jag inte följa med! Hur kul är det egentligen att sitta med familjen och grilla korv på en fredag...? Inte så kul om man frågar mig. Ska hitta på nåt annat att äta här i min ensamhet... Annars har jag inga planer för kvällen. Kolla lite på Let´s dance kanske, och kanske att det blir nåt gottit också..?;) En skön hemmakväll helt enkelt!

Nu ska jag gå och kolla efter lite käk! Have an amazing Friday everybody! (heter det verkligen så?? aja, ni fattar vad jag menar iaf, eller hur?;P)

/Ronja

Jag bara älskar den här låten. Vet inte vad jag ska skriva om den förutom det så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0