Hemma idag!

Hejhej!

Först måste jag bara säga att jag är riktigt stolt över mig själv! Igår på träningen så gjorde jag handvolt-frivolt, som jag hade hoppats på att göra, och alla som jag gjorde blev riktigt bra också! Sen på trampetten gjorde jag höga fina volter! :)
Idag då, imorse när jag vaknade kände jag mig tröttare än vanligt och jag somnade om i en halvtimme! Det låter kanske inte så mkt, men för mig är det verkligen det! Men jag han iaf i tid till skolan. Men jag kände mig aldrig piggare, det brukar ju vara så att man piggnar till när man har vart ute och gått (jag går till skolan för den som inte vet..) och när man har vart vaken i typ 2 timmar. Det ar typ tvärtom, jag blev tröttare..:/ Vid halv 11 gick jag iaf hem och la mig direkt. Sen sov jag till halv 2. Har inte gjort så mkt sen dess.. känner mig fortfarande trött. Kanske går ut på en prommis sen och sen måste jag ta tag i läxorna.

Orkar inte skriva mer nu. Ha en bra dag!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0