Lång men skön dag

Hallåsan!;)

Dagen idag har vart bra. Har känt mig glad och pigg hela dagen. Även fast den har vart sådär jätte lång (började 8.15 och slutade  15.30) så kändes sen inte så lång. Kanske för att det inte är några vanliga lektioner på tordagsförmiddagar för min del..? Har bara eget arbete fram till lunch. Riktigt skönt faktiskt!
Ska jobba lite engelska nuh ade jag tänkt, ska översätta en faktatext sen ska jag och min grupp (för er som inte vet så håller vi på med ett grupparbete på engelskan där man ska jobba om ett engelskspråkigt land sen ska man redovisa på engelska för hela klassen..) komma överens om hur vi ska redovisa och sen är det bara att öva, öva och öva! Fredag v. 9 ska vi börja med redovisningarna så det är inte så jätte mkt tid kvar med tanke poå att det är lov nästa vecka..
Senare ikväll hade jag tänkt gå ut och springa.. Ska bli skönt att få röra på fläsket lite.!:P

Ha en bra dag!
Puss!/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0