"Ordning och reda, pengar på fredag!"

Tjoooooooooooooooooo!!;D

Jag är vääldigt trött idag efter en rktigt dålig natt! Vaknade typ 2-3 gånger av olika drömmar... :S Men jag har inte säckat i hop för det. Tvärtom så har jag försökt vara possitiv hela dagen. Idrotten idag var väldigt rolig också. Vi hade styrka och redskap och alla som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR styrka! ;) Låter kanskel ite konsitgt men jag tycker det är bland det bästa som finns! Kanske inte just när man håller på för då är det så djukt jobbigt, men efteråt känner man sig så himla duktig! (iaf om man nu verkligen kämpar och inte gter upp för minsta lilla..)
Iaf så sitter jag nu och laddar batterierna, sen ska jag äta lite sen iväg på träning. :) Ska bli kul! känner mig taggad! Har ju inte tränat sen i söndags.. :(

Allt för nu..

PUSS!/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0