Pluggar dag..

Heej!

Igår var jag ju med Emelie, vi kollade på New Moon! (:D:D) Den var verkligen jättebra! Hon hade laddat ner den så det va inte så jätte bra kvalitet, men vem bryr sig? inte jag iaf!;) Sen kollade vi på Gre´s Anatomy och sen var jag tvungen att gå hem för att sen åka på träning. Träningen gick SKIT! Jag kunde inte ens göra en volt på trampetten! Jag fegade ur på att göra helskruv på uppbyggnad! Vad är de här?? Jag kunde ju nyss! Jaja, får ta nya tag på söndag, och hoppas att det går bättre då jag har vilat kroppen ordentligt.

Idag ska jag bara plugga!-.- Eller ja, ska ta en prommis i solskenet hade jag tänkt hinna med också. Måste ju passa på nu när den äntligen är framme! Eftersom träningen är inställd idag så ska jag väl bara ta det lugnt ikväll. Ganska skönt och behövligt för min del!

Nej, nu ska jag sätta mig och glo i skolböckerna ett tag.. Ha en bra dag!

Puss!/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0