Semlor är såå himla gott! men jag fattar inte hur jag varje år kan lyckas ta alldeles för mkt grädde..??!?:O

Hahahaha, jaa rubriken säger ALLT! haha. har precis käkat hemmagjorda semlor, väldigt gott, men som alla andra år så lyckades jag ju ta alldeles för mkt grädde så jag orkade/ville bara ha typ bara halva.. ;P Alltid samma tanke "mmm, semlor fett gott! extra gott blir det ju också om man tar lite extra grädde.." sen äter jag typ bara halva sen har jag spykänslor för att det är för mkt grädde.. haha att jag inte lär mig nån gång?
Aja, rummet är städat nu också. Väldigt stor skillnad! Vilket jag tycker är bra, för då märks det ju att man har lagt ner tid!:)

Aja, orkar inte skriva mer nu så får bli några av bilderna som vi (rickard) tog i lördags....

Have a good night, and dream sweet dreams everybody!
Puss/R

Mammsen!Mee and my lovley brother


Och sist men inte minst en bild på "Lindebergarna"! ;)
LOOOOVE YOOU!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0