Ska man aldrig få sova?

Hejhej!

Vaknade imorse typ 8 för att det var så himla ljust i mitt rum...-.- Eftersom jag inte har några gardiner eller persienner(?) än så blir det ju lika ljust i mitt rum som det är ute så fort natten är över... Väldigt jobbigt!
Menmen, ska inte klaga mer, blir bara så trött på att aldrig få sova tills jag vaknar av mig själv..!
Idag vet jag inte vad som händer.. Kanske plugga lite? Ikväll ska jag iaf vara hemma med William för mamma och Mårten ska bort. Det blir väl att se på Melodifestivalen eller nåt, se kanske film? Hoppas på att vi inte börjar bråka, som vi nästan alltid gör, så vi kan ha en mysig kväll med nåt gott!:)

Ni får ha en bra dag!
Puss!/Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0