Skön dag med världens bästa Bella!

Hejsan!

Har vart med Bella idag som jag hoppades på!:D Det var riktigt kul! Blev ganska mkt skratt, som vanligt... haha! Vi möttes vid skolan ungefär sen gick vi hem till mig och hämtade Twilight, förvånade? haha! Inte jag iaf! Sen fick vi för oss att vi skulle köpa glass så då gick vi till pia och köpte isglass! haha! Det blev en solero glass, gjord av bara annanas. Det var till och med annanas bitar i glassen. Synd bara att jag inte är så förtjust i just annanas.. men den var rätt god ändå! ;) sen gick vi hem till bella och kollade på filmen. Sen kolla vi tv sen vid 6 åkte jag hem. Det var kul och mysigt!
Snart blir det middag här i huset. Ingen speciell mat utan bara vanlig köttfärssås och spagetti. Men det är gott det också!:D

Imorrn hoppas jag på att kunna åka och shoppa med Emelie! Det blev ju inte tidigare i veckan så hoppas det går imorrn!:) Jag måste verkligen köpa lite nya underkläder och ett par jeans. Sen är det ju bara ett "+" ifall jag kommer hem med nåt annat också!;D

Aja, ha en bra kväll!
Puss!/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0