Snart kommer den bästa personen i mitt liv!

Hejhej!

Idag har jag art lite piggare än igår, men fortfarande så känner jag mig inte pigg! Börjar nästan tro att jag inte mår bra, att jag kanske mår psykist dåligt eller nåt eftersom jag är så trött hela tiden, även om jag sover bra!:S Iaf, så var det no förhör idag, på syror och estrar.. Det var faktiskt lätt! Var klar på typ 5 minuter! När vi var klara fick vi sluta, vilket var väldigt skönt. Det blev typ 45 minuter tidigare för mig!:D

Ikväll blir det träning! Måste fortsätta där jag var i söndags. Då var kände jag mig på topp och blev väldigt stolt över mig själv och alla andra i truppen, för alla var jätte duktiga!:) I helgen är det tävling också, kanske är det det som gör att alla är så extra bra nu..? Kanske.. Isåfall borde det vara tävling oftare tycker jag! ;) Tävlingen är iaf på lördag eftermiddag/kväll på Lidingö.
Sen på söndag ska jag in till stan och mest troligt träffa Tessan och Hanna!:D Dom kommer ner (som bor ju i skellefteå) och ska vara i stockholm över helgen så jag måste passa på att träffa dom! Sen på kvällen ska jag och familjen kolla på Bröderna Lejonhjärta på teater, det var ju en julklapp som hel familjen fick tillsammans. Kulkul!

Nej, nu ska jag plugga lite. Imorrn är det ju ingen vanlig skoldag, hela skolan (tror jag) har utedag så vi ska vara ute hela dagen och göra olika saker. Jag ska iaf åka pulka vid Kvarnkojan. Sen efter ska jag var amed Emelie (vilket var 100000000 år sen!!!!!!), sen är det träning. Så nu måste jag göra lite läxor.

Ha en bra fortsatt dag!

PUUUUSSSSSSSSSS!!

I höstas när jag var i Skellefteå och häslade på!

Du betyder såå mkt för mig Tessan!
Fast än du bor typ 1000 mil bort så finns du allid för mig!
Du är som min andra halva, jag skulle inte klara av att leva utan dig!
Jag ÄLSKAR dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0