Städa, städa, städa....

Hejhej!

Idag har det vart en bra dag. Har fått ganska mkt gjort. På svenskan så skulle jag...... ja, vad det nu heter.... vi håller på med argumentation och jag skulle föra fram en hypotes och sen få igång en diskussion omkring den... Vet inte riktigt hur jag ska förklara men, det gick väldigt bra iaf :)
Efter skolan gick jag hem och har bara chillat ett fram till ungefär 50 min. sen då jag började plocka lite på mitt rum. Sen var det middag så jag var tvungen att avbryta, men nu ska jag sätta fart så att jag får det gjort någon gång.. ;) Ska även ta mig i kragen den här gången och DAMMTORKA istället för att bara ta bort kläderna från golvet och bädda sängen.. Nu när jag tänker efter så måste det vara typ ett halv år (!!!) sen jag verkligen städade mitt rum riktigt ordentligt med dammtorkning och hela köret.... riktigt vidrigt måste jag säga!!!!

Nej nu ska jag återgå till arbetet innan vattnet blir kallt! Sen ska jag äta semlor med La famille!:D Uppdaterar senare! Ha de gött!

Puss!/Ronja


Har fortfarande inte hittat kameran..... :S så det får bli en inte så jätte ny bild, men ändå med "dagens"!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0