All We Ever Do Is Say Goodbye - John Mayer

Hej där!

Idag har vart en ganska chill dag. På so:n i morse gick brandalarmet så då slapp vi typ 15 min..! :) Som vanligt var det ingen brand. Att dom ens tror att det har hänt nåt? Visst en vackerdag kanske det verkligen brinner men ändå, troligt liksom.. Annars har allt vart som vanligt.
Ikväll är det träning. Yees!:D Har längtat! Jag var ju inte på den i söndags eftersom jag var så himla trött! Men ikväll är jag på banan igen. Kanske att jag tar en liten tupplur innan jag går iväg, det låter väldigt lockande måste jag säga :) Tror det blir utvecklingsträning ikväll så då är det bra att ha humöret och energin på topp!

Nu ska jag plugga lite matte (igen!!!).

PUSS!

(Hittar inte kameran, plus att den har slut på batteri så jag kan inte ta några bilder...:/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0